Tuesday, November 5, 2013

VIVIX YANG AWESOME! HIMPUNAN TESTIMONI

Tak perlu ambil vitamin lain dah jika anda malas nak telan banyak-banyak jenis. Tau tak ia 1001 manfaat? Utk diabetes, kolesterol tinggi, jantung, darah tinggi dan pelbagai penyakit kronik lain. Tidak kesian tengok mak ayah anda yg menderita sakit2 tersebut? Apalah sangat nilai harga vivix utk balas jasa mereka.

Harga tengah murah ni setahun sekali belum tentu ada promo ni. Serius saya ingin kongsikan kerana ramai yg dah dapat hasil positif.

Bg isteri sanggupkah orang cakap "mudanya mak awak" disangkanya kita mak kepada suami. Sedih makan dalam tu. Vivix ni adalah 10x lebih power dr resveretrol (yg ni agen awet muda paling laris kat US). kalau dah 10x maka paham-pahamlah kesannya. memang tegang habis. 

Yg mana bahagian makin kendur tu anda bolehla snap dlu gambar sebelum dan selepas nanti akan sendiri tau buktinya. Cepat2 kalau nak sbb ia sangat laris dan in trend jadi rebutan sekarang. Kalau habis tak dptlah lagi harga murah siapa yg rugi?

Jadi apa anda tunggu lagi? Sudah tentu ianya adalah yang terbaik, berbaloi-baloi, jika hanya lihat sahaja tak cuba mana boleh percaya kan?

Cuba dulu pasti lepas ni berbotol-botol mahu borong. 


Hubungi mommy darwisya untuk konsultasi percuma atau sebarang keterangan lanjut.

SMS / Call / Whatsapp / Telegram: 0176725772
Email : wss_ary@yahoo.com or wssary@gmail.com
FB : Wan Shahariah Sulaiman
Fanpage: Mommy darwisya - All About Natural Supplement


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment