Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 14, 2013

KHASIAT BUAH LEMON

Buah lemon biasanya digunakan untuk hiasan dalam hidangan makanan atau pun di pinggir gelas minuman. Daripada membiarkan buah yang banyak khasiat itu begitu sahaja, apa kata kita nikmati kebaikannya.

Tahukah anda lemon adalah buah sitrus yang kaya vitamin C. Ia juga sebagai bahan antiseptik semulajadi membantu mengatasi masalah kulit. Cukup dengan memerah jus lemon ke dalam air masak dan jadikan ia rutin minuman harian anda. Anda akan perasan perubahan kulit wajah yang lebih berseri dan kurang masalah jerawat.

Paling popular, air lemon dikatakan membantu mempercepatkan penurunan berat badan. Amalkan pengambilan air suam yang dicampur perahan lemon dan madu. Sedap diminum dan membantu misi menurunkan berat badan.

Bahkan untuk penjagaan kesihatan juga, lemon yang mempunyai kandungan kalium mampu membantu penghidap sakit jantung. Lemon mengawal tekanan darah, rasa pening, mual serta merehatkan tubuh dan minda.

Kepada ibu hamil yang sering mual dan loya, air lemon hangat dapat mengurangkan alahan yang dialami. 


Jika ibu hamil ingin cuba set morning sickness shaklee, hubungi mommy darwisya untuk konsultasi percuma atau sebarang keterangan lanjut.


SMS / Call / Whatsapp : 0176725772
Email : wss_ary@yahoo.com
FB : Wan Shahariah Sulaiman
Fanpage: Mommy Darwisya - All about shaklee

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Credit: Pama

No comments:

Post a Comment