Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 24, 2013

OMEGA GUARD & ESP RAWAT EKZEMA

Mari kita kenali dahulu apa ekzemaEkzema ialah sejenis penyakit kulit yang menyebabkan radang, gatal, kering, mengelupas, kemerahan dan bersisik. Penyakit ini ada kaitan dengan tindakbalas hipersensitif pada bahagian kulit, iaitu organ terbesar pada tubuh manusia.

Kesan penyakit ini pada kanak-kanak boleh dilihat pada bahagian lutut, pelipat siku, atas punggung, buku lali, belakang telinga, muka dan kulit kepala, manakala pada orang dewasa, ia lebih ketara di belakang lutut dan pelipat siku.

Penyakit ini boleh dihidapi pelbagai lapisan umur, termasuk kanak-kanak. Biasanya ia lebih banyak dihidapi kanak-kanak berusia kurang dua tahun. Ekzema adalah masalah kesihatan yang ada kaitan dengan penyakit genetik (diwarisi dari ibu bapa).

Bila ianya menyerang kanak-kanak lah yang buat ibu bapa risau tidak terkata. Kanak-kanak agak sensitif dan bila ekzema menyerang sangat susah ingin dijaga kerana kanak-kanak manalah tahu untuk menjaga diri sendiri bukan jadi peranan ibu bapa untuk bantu masalah kanak-kanak adalah sangat kritikal.

Hanya ibu yang anaknya mengalami masalah ini mungkin lebih memahami. Saya mahu kongsikan dengan anda semua bagaimana seorang ibu yang berjaya mengawal ekzema anaknya hanya dengan supplement (vitamin).

Memang bukan mudah tapi dengan berkat kesabaran, kesan ekzema pada anaknya dapat dikurangkan malah hampir langsung tiada dengan penggunaan Omega Guard dan ESP (soy isolate protein powder).

Peranan Omega Guard Dalam Merawat Ekzema

Rahsianya adalah ada pada asid lemak omega 3 yang sememangnya dikenali bertindakbalas dengan "antiflammatory hormones". Maksudnya ia boleh membantu sebagai agen antiradang. Keradangan inilah punca kepada ekzema.

Peranan Soy Isolate Protein Powder Dalam Merawat Ekzema

Rahsianya adalah dari khasiat protein itu sendiri. Protein boleh merawat sel-sel yang rosak dan membina sel-sel baru. Dan lagi satu rahsianya adalah sebagai agen antibodi. Bila antibodi kuat maka kuatlah juga badan untuk melawan bakteria, virus dan agen perosak yang lain.

Cubalah Omega Guard dan Soy Isolate Protein Powder hari ini, si manja anda tidak ternilai dengan wang ringgit...

Hubungi mommy darwisya untuk konsultasi percuma atau sebarang keterangan lanjut.

SMS / Call / Whatsapp / Telegram: 0176725772
Email : wss_ary@yahoo.com or wssary@gmail.com
FB : Wan Shahariah Sulaiman
Fanpage: Mommy darwisya - All About Natural Supplement


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


No comments:

Post a Comment