Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 24, 2013

OMEGA GUARD, RAJA SEGALA DIET

Seram tak dengar tajuknya? Seram memang seram tapi kalau dah berjaya turunkan berat, yang ngeri bertukar happy. Siapa tak suka bila badan slim melim? Bukan untuk cantik sahaja tapi untuk kesihatan jangka panjang. Kalau bukan kita yang jaga badan sendiri, siapa lagi nak jaga kan? Badan sendiri haruslah sendiri jaga.

Raja segala diet? Ia sebenarnya lebih kepada diet yang tidak disedari. Saya sendiri mengambil Omega ni untuk buang kolesterol dan lemak tak diingini dalam badan. Bukan nak diet sangat pun sebab sedar diri sudah di paras berjaga-jaga hahahah. Dalam masa yang sama saya memang sudah sedia maklum Omega Guard ini juga boleh mengawal nafsu makan.

Diam tak diam setelah konsisten mengambil Omega Guard 2 biji sehari selepas makan, alih-alih makanan satu pinggan sudah jadi suku. Bukan daku habiskan cepat, tapi tidak terabis. Kalau ceduk nasi, nak ambil separuh pinggan pun rasa tak larat habiskan. Memang ye pengambilan Omega Guard buatkan kita rasa kenyang. Jadi bila rasa penuh perut tu takdelah nak makan lebih-lebih. Cukup seadanya. Seronok pulak rasanya diet style macam ni. Bukan susah-susah kena ikat perut kan. 

Bila rasa heppy tu, rupanya ramai lagi yang dah mencuba dan berjaya turun berat badan pun. Ada yang kata paha sudah tidak berlaga lagi. Wah seronoknya, maknanya adakah paha beliau sudah semakin mengecil? Haruslah kecil kalau tak takkan hasilnya sebegitu:)

Ada jugak yang katanya pakai belt kena tambah lubang! Macam kelakar bunyinya tapi itulah hakikat kebenaran yang terpaksa ditelan:)

Lagi satu pulak katanya SELERA MAKAN TURUN! Senang cerita tengoklah sendri hasil-hasil mereka ini. Kalau anda cuba sendiri nanti baru tau.



Hubungi mommy darwisya untuk konsultasi percuma atau sebarang keterangan lanjut.

SMS / Call / Whatsapp / Telegram: 0176725772
Email : wss_ary@yahoo.com or wssary@gmail.com
FB : Wan Shahariah Sulaiman
Fanpage: Mommy darwisya - All About Natural Supplement


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment