Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 4, 2014

MEALSHAKE SHAKLEE


APABILA anak enggan makan, ibu bapa yang susah hati. Anak orang lain pantang disuap, makan sahaja apa yang diberi tanpa sebarang masalah.

Bagaimanapun situasi anak enggan makan ini boleh menimbulkan kebimbangan kepada ibu bapa kerana jika ia berpanjangan boleh me- rencatkan tumbesaran seorang kanak-kanak.
Sehubungan itu, ibu bapa yang berdepan dengan masalah ini tidak boleh membiarkan keadaan itu berterusan tanpa berusaha mengatasinya.

Sebilangan kita ada yang salah faham dengan supplement. Bila bercakap tentang supplement, apa yang difikirkan adalah:


" okey, aku sudah ambil supplement, maka tidak perlulah jaga sangat diet yang seimbang"
" makan supplement sahaja sudah cukup untuk bagi segala khasiat pada tubuh"

Hakikatnya supplemen hanyalah pelengkap dan akan menampung mana-mana lompong yang ada namunTIDAK sesekali menggantikan pemakanan seimbang yang seharusnya kita ambil seharian. 

Si manja saya memang sukar dan cerewet dalam memilih makanan. Maka sudah pasti agak sukar ingin memastikan mereka mendapat khasiat yang sepatutnya. Maka seaya memilih MEALSHAKE dari Shaklee yang saya rasa sangat membantu saya sebagai seorang ibu. Kenapa saya memilih Mealshake Shaklee?

PERBEZAAN MEALSHAKE SHAKLEE


  • Mealshake Shaklee menyediakan HIDANGAN LENGKAP dan asid amino serta nutrisinyaMUDAH DISERAP untuk kegunaan harian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi - BUAH-BUAHAN, SAYURAN, KACANG SOYA, LACTALBUMIN (sejenis susu) dan lain-laian.Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Kebiasaannya, ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulinlactoferrinbacteriolysindan sebagainya.
  • Mealshake Shaklee dihasilkan untuk semua golongan - bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian), orang sakit, orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera. Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, mealshake merupakan pilihan yang bijak.

MANFAAT UTAMA

  • NUTRISI LENGKAP - menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lecitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.
  • MEMBEKAL NUTRISI KEPADA SEL TUBUH - kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, rambut, kuku, organ, darah, imun dan lain-lain.
  • MEMBANTU TUMBESARAN - mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk mebina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.
  • ANTIOKSIDA - mengandungi vitamin A, C, E, Zink, selenium yang merupakan agen anti oksida yang nertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  • MENGEMBALIKAN SERI WAJAH - Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik.
  • DETOKSIFIKASI - kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
  • KELAZATAN  RASANYA - minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi: penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang PEWARNA DAN GULA TIRUAN. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan.

CARA PENGAMBILAN

Campurkan 2 sudu besar Mealshake bersama Soy Isolate Protein Powder dan Performance Drinks (semasa perut kosong) atau diminum begitu sahaja tanpa campuran.


Hubungi mommy darwisya untuk konsultasi percuma atau sebarang keterangan lanjut.

SMS / Call / Whatsapp / Telegram: 0176725772
Email : wss_ary@yahoo.com or wssary@gmail.com
FB : Wan Shahariah Sulaiman
Fanpage: Mommy darwisya - All About Natural Supplement


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment