Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 29, 2014

BAJU MELAYU BABY

Assalamualaikum semua.. 


Hujung minggu ni dah raya hajikan. Sekejapkan masa berlalu. Since dah ada baby boy mommy teringin nak pakaikan Raees baju melayu. Ye memang dia baby lagi. Tapi teringin, jadi apa lagi aktiviti mommy menggoogle pun bermula. Rasanya macam dah terlambat sebab kalau order online tak sure sempat ke idak sampainya baju melayu tu. Ada banyak website yang mommy tengok. tapi banyak yang dah sold out untuk saiz newborn. Kitorang pun tak sure lagi nak beli baju raya ke tak rasanya pakai jer apa yang ada. Dapat beli untuk Raees pun jadi la nak dapatkan kaler sedondon. Jadi rasanya nak cari baju melayu kaler gold dengan merah untuk Raees.

Kat bawah ni mommy senaraikan beberapa list website yang boleh dapatkan baju melayu baby. Diorang start buat dari saiz newborn tau.


  1. Manjakuhappy
  2. Elodea Boutique
  3. Little Hijjaz
  4. Raihana Collection (ni untuk tempahan)
Mommy dah tanya kat little hijjaz dan elodea boutique tu. Saiz newborn dah sold out. Takpela, cuba manjakuhappy. Insyallah ada stok lagi. Dapatlah Raees melaram dengan baju melayu. Takpun nanti mommy cubalah cari kat PKNS ke, Alam Sentral ke. Kalau ada rezeki Raees tak ke mana. Raees punya rezeki alhamdullilah, mommy mintak atau terpikir, mesti dapat. 

Contoh kan, aritu duk cakap kat daddy nak cari milk dispenser la untuk Raees just in case untuk jalan-jalan kan. Dua tiga hari lepas tu, aunty hantar hamper, dalam hamper tu ada milk dispenser. Satu lagi contoh, mommy ni tengah cari tights or legging untuk Raees nak pakaikan dengan rompers, semalam adik ipar bagi present untuk Raees. Alhamdulillah, rezeki Raees; anak syurga mommy.

Oklah, sampai di sini jer. Doakan mommy berjaya jumpa baju melayu untuk Raees k. Sekian, salam sayang dari mommy. xoxo

No comments:

Post a Comment