Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 2, 2014

COLLAGEN POWDER SHAKLEE

Assalamualaikum semua..

Oleh kerana bulan ni bulan promosi shaklee collagen powder, mommy nak kongsikan bersama betapa hebatnya collagen powder shaklee & mengapa ianya terhangat laris di pasaran. Sumber mommy adalah dari buku nutrisi shaklee.



PERBEZAAN SHAKLEE

Shaklee collagen powder adalah supplemen kolagen supplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000 mg kolagen RSS (sisik ikan merah) proprietari, sejenis kolagen tulen Dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah. Kolagen shaklee adalah sangat rendah dalam berat molecular, sekitar 1,000 Dalton (Berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji camelia Japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, lactobacillus acidophilus, vitamin c Dan vitamin b, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS Dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.

MANFAAT UTAMA:

1.  Semakin kita menua, tubuh kita menghasilkan semakin kurang dan semakin kurang kolagen, mengakibatkan lebih banyan kedutan dan garis halus, disamping kulit yang semakin kendur. Umur bukanlah hanya satu faktor yang menyebabkan kekurangan kolagen didalam tubuh kita. Kerosakkan kolagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas diudara, air Dan nutrisi, merokok DLL. Justeru itu, Shaklee Collagen Powder, mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut.

2.  Tampak lebih muda
      *  Kolagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula
      *  Kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.
      *  Kulit akan kurang kering dan elastisiti akan bertambah bail. Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut.
      *  Membantu menhilangkan tanda penuaan.

3.  Rasa lebih muda

      *  Kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti juga tulang perlukan kalsium.  Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinannya menjadi rapuh.

      *  Kolagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran di sendi-sendi.
      *  Baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.
      *  Memastikan otak sentiasa sihat. Sel glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong kolagen. Adalah penting untuk menentukan agar otak anda mendapat manfaat kolagen agar minda tetap berkeadaan baik semakin anda menua.

FUNGSI RAMUAN UTAMA

Kolagen dari sisik ikan merah 
Sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.

Ekstrak biji camellia japonica
Biji camellia japonica terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

Ekstrak Pfaffia
Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji camellia japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

Elastin dari kolagen ikan
Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

Vitamin C dan Vitamin B
Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita.
Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenag yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.

Ekstrak Kekerang
Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata. 

Lactobcilllus acidophilus
Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen

Jadi apa lagi yang nak ditunggu atau difikir-fikirkan.. Memang Shaklee collagen powder telah terbukti secara klinikal akan menunjukan peningkatan dari segi kulit sebanyak 71% selepas mengambil secara konsisten selama 8 minggu. 

Mommy juga akan kongsikan testimoni dari pengguna collagen powder.






Hubungi mommy darwisya untuk konsultasi percuma atau sebarang keterangan lanjut.

SMS / Call / Whatsapp / Telegram: 0176725772
Email : wss_ary@yahoo.com or wssary@gmail.com
FB : Wan Shahariah Sulaiman
Fanpage: Mommy darwisya - All About Natural Supplement

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



2 comments:

  1. collagen powder best!
    www.annur-shoppe.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ya sememangnya best..Tak cuba memang rugi..^_^
    Jmput baca Kepentingan Kolagen kepada tubuh badan..
    http://goo.gl/6GLVMN

    ReplyDelete