Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 26, 2014

APA ITU POWER PUMPING?

Assalamualaikum semua.. 
Anda tahu tak apa itu power pumping? Power pumping adalah teknik mengepam yang akan meningkatkan penghasilan susu ibu. Ada masa-masa bila susu kita merundum, disebabkan mungkin period, stress atau apa jualah masalah yang dihadapi yang mengakibatkan susu anda merundum.
Mungkin ada terfikir untuk memberi bayi anda susu formula. Mommy nasihatkan jika anda ingin meneruskan niat awal-awal yang mahu menyusukan anak anda sekurang-kurangnya 2 tahun, anda perlu pelajari teknik power pumping. Teknik ini akan membantu anda.
Memang banyak cara untuk memperbanyakkan susu badan kembali, tetapi mommy sarankan power pumping adalah yang terbaik dan paling berkesan. 
Teknik ini sebaik-baiknya dilakukan pada waktu malam ke subuh kerana ketika ini hormon prolaktin adalah sangat tinggi.
Apa pun teknik yang menjadi pilihan ibu semua untuk meningkatkan pengeluaran susu ibu, kunci utama jangan stres ketika melakukannya. Insyaaallah anda pasti berjaya dan boleh kembali tersenyum bahagia apabila bekalan susu untuk bayi anda terus mencukupi.

Untuk mengetahui bagaimana cara teknik power pumping dilakukan dan tip asas memperbanyakan susu ibu, anda boleh baca entri mommy yang mommy pernah kongsikan tentang power pumping

Tidak lupa juga mommy sarankan untuk mengambil set penyusuan Shaklee bagi memastikan badan anda sihat dan juga set menyusu ini boleh mengisikan kekosongan zat dalam pemakanan harian.


Hubungi mommy darwisya pengedar sah Shaklee di TTDI Jaya, Bukit Jelutong & seluruh Shah Alam untuk konsultasi percuma atau sebarang keterangan lanjut.

SMS / Call / Whatsapp / Telegram: 0176725772
Email : wss_ary@yahoo.com or wssary@gmail.com
FB : Wan Shahariah Sulaiman
Fanpage: Mommy darwisya - All About Natural Supplement

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

1 comment: