Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 19, 2014

BASIC H SHAKLEE TERBAIK

Assalamualaikum semua.. 

Ok, mesti semua kenal Basic H Shaklee kan. Kalau tak tahu lagi, mommy perkenalkan arini produk pembersih yang serbaguna (multipurpose). Semua pun boleh. Produk inilah yang membuatkan CEO Shaklee Roger Barnett jatuh cinta dengan Shaklee. Sebelum dia menjadi CEO Shaklee dia telah menggunakan produk Basic H kerana anaknya yang mengalami alahan yang teruk dengan produk yang ada bahan kimia yang lain. Selepas berjumpa dengan Basic H dia tidak lagi membeli atau menggunakan produk lain kerana alahan anaknya telah berkurangan.

Begitulah bagusnya keberkesanan produk ini sehingga tidak terkira kebaikannya. Bukan sahaja organik, bebas toksik, bebas gas beracun yang penting sekali tiada bahan kimia dan sememangnya tiada yang sama seperti Basic H di pasaran. 

Lihat sahaja testimoni Basic H dibawah, memang menakjubkan. Bagi anda yang ada anak sedang membesar memang situasi ni tidak dapat dielakkan. Silap-silap setiap 3 bulan sekali kena cat baru sebab dinding penuh lukisan buat anak yang ingin mengembangkan sifat kreativitinya kan.. Tapi sekarang tak perlu risau lagi. Basic H sedia untuk digunakan. Bukan ini sahaja yang mampu Basic H bersihkan, sebagai contoh:
  • botol susu
  • sayur atau buah-buahan
  • lantai
  • pinggan
  • dinding
  • dan banyak lagi lah..

Hubungi mommy darwisya pengedar sah Shaklee di TTDI Jaya, Bukit Jelutong & seluruh Shah Alam untuk konsultasi percuma atau sebarang keterangan lanjut.

SMS / Call / Whatsapp / Telegram: 0176725772
Email : wss_ary@yahoo.com or wssary@gmail.com
FB : Wan Shahariah Sulaiman
Fanpage: Mommy darwisya - All About Natural Supplement

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment