Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 21, 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE TTDI JAYA, SHAH ALAM

Assalamualaikum.. 


Mommy nak buat satu pengumuman hari ni. Nak heboh-heboh kan kat semua la yer. Mommy adalah pengedar sah Shaklee di kawasan TTDI Jaya. Kalau sesiapa tak tahu kat mana TTDI Jaya ni, mommy di Shah Alam. Dekat dengan Giant, Seksyen 13 Shah Alam. Jadi untuk semua yang ingin mendapatkan produk Shaklee anda dengan cepat dan pantas mengikut kawasan rumah anda. Bolehlah hubungi mommy. Mommy juga boleh COD aka cash on delivery untuk kawasan-kawasan tersebut:

  1. TTDI Jaya
  2. Bukit Jelutong
  3. Puncak Perdana
  4. Seluruh Shah Alam

Tapi tak bermakna kalau anda di Johor atau di Perlis tak boleh order dengan mommy, boleh jer kerana mommy akan buat penghantaran menggunakan Pos laju. Kalau anda order direct melalui entri mommy, Shaklee akan membuat penghantaran menggunakan Gdex. Cas penghantaran tetap Shaklee adalah RM10 untuk semenanjung dan RM20 untuk Sabah dan Sarawak. 

Jadi jom order!

Hubungi mommy darwisya pengedar sah Shaklee di TTDI Jaya, Bukit Jelutong & seluruh Shah Alam untuk konsultasi percuma atau sebarang keterangan lanjut.

SMS / Call / Whatsapp / Telegram: 0176725772
Email : wss_ary@yahoo.com or wssary@gmail.com
FB : Wan Shahariah Sulaiman
Fanpage: Mommy darwisya - All About Natural Supplement

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

3 comments:

  1. Saya pengedar shaklee are Batang kali, Rawang, Genting Highland. ..untuk konsultasi ekslusif boleh hubungi saya

    ReplyDelete
  2. Saya pengedar Shaklee Ukay Perdana, Keramat, Gombak, Beranang dan semenyih.. Berminat boleh hubungi saya untuk konsultasi terbaik

    ReplyDelete
  3. Orang johor.. contact saya ya! Saya Pengedar Sah Shaklee kawasan Skudai, UTM dan Mutiara Rini. WhatsApp ya 011 2208 0393 :D

    ReplyDelete